Rett og slett ikke rask nok i bevegelsene lenger.Peter Crouch – 6: Jobber godt, vinner mye i lufta og kommer til sjanser – som han dessverre brenner i fleng i dag. De røde gikk hardt ut og kjørte over gjestene med høy fart og presisjon i pasningene. Til tross for kontroll og press, skaper vi ikke de store sjansene vi gjorde i første omgang. Det var på mange måter bare ikke vår kveld. 5. min: Liverpool ut i hundre - høyt tempo i kampen de første minuttene. Både Agger og Kromkamp er cup-tied i turneringen.

Bidrar både offensivt og defensivt og fungerer mer enn noen annen som en playmaker.

Redder seg inn igjen med hasardiøse inngrep.

7:45 PM, Anfield  |  Attendance: 44.121 Wed 8 Mar 2006 Liverpool Football Club er ute av Champions League. Når det dessuten ikke er hans sterke side, blir helhetsinntrykket skralt.

En avgjørelse som kunne gått begge veier. Hamann for Warnock. Informasjonskapsler/cookies|  RSS-feed nyheter fra liverpool.no, Liverpool FC Supporters Club Norway, Postboks 43, 4551 Farsund.

Her skulle vi ha scoret... 16. min: Anfield roper på straffespark når Morientes header og ballen blir stoppet med skulderen til en forsvarer. Har bare én finte, som han dessuten kan bare én vei. Det var eneste gangen gjestene yppet seg før de scoret det som kan bli et fatalt mål. No holiday without live football? Crouch fikk gult for filming i stedet for straffe i første.

86. min: Robbie tar ned et langt utspill og header til Gerrard på løp igjennom. 75. min: Frustrasjonen begynner å bre seg på Anfield.

Er nære ved å score ved flere anledninger etter corner.Djimi Traore – 4: Viser igjen at han ikke helt holder mål på dette nivået. 89. min: Som et resultat av at Liverpool presser fremover utnytter Benfica dårlig markering i feltet og setter spikeren i kista. På corneren har først Garcia sjanse til å putte før ballen havner hos Carra som setter den i nettveggen. Et ledermål til Liverpool ville gjort kampen enda mer ensidig, og gitt et perfekt utgangpunkt foran de siste 45. last 16 2nd leg | Sjokkscoringen vi fryktet og helt mot spillets gang.

30. min: Ut av ingenting blir en ball flikket videre og Geovanni avsluttet i tverrligger. Dommeren mener franskmannen gikk inn med knottene. Likevel er det litt hardt å klandre keeperen for målet.

Reina redder returen. | Salgs og leveringsbetingelser | Webmaster: [email protected]. Ansvarlig redaktør: Torbjørn FlatinFoto: All contents © copyright 1999-2016 Getty Images.Webutvikling og design: Comunic/Vand Dialog, vs Liverpool 0-5, Stikk innom St. George's Hall pÃ¥ neste tur.

31. min: Crouch får advarsel for filming inne i straffefeltet. Simao får tid og rom og setter ballen perfekt i krysset. 82. min: Robbie Fowler scorer - men må igjen se at målet blir underkjent. 10. min To kjempesjanser for Liverpool når Garcia spiller fri Crouch som setter ballen via en forsvarer i tverrligger. Slurver med enkelte oppspill innledningsvis, og gir ikke de offensive bidragene som John Arne Riise vanligvis gir.Luis Garcia – 5: Kjemper godt, men det er omtrent det eneste han gjør. BBC SPORT | Football | Europe | Liverpool 0-2 Benfica (agg 0-3) | Medlemshenvendelser: telefon 2107 2539 (09.00-15.00)eller epost: [email protected]. The Kop gjør sitt for å støtte laget. 2-3 cornere til Liverpool på rappen. Garcia er tilbake igjen, mens Traore går inn i midtforsvaret og Warnock overtar for Riise. Get a summary of the Liverpool vs. Benfica football match. 36. min: Liverpool roter det til for seg selv når først Carragher somler og mister ballen og Traore ikke er flink nok til å presse. We have got all the match results from 1892 to today along with great player profiles Matchdetails from Liverpool - Benfica played on Wednesday 8 March 2006 - LFChistory - Stats galore for Liverpool FC! 71. min: Gerrard får kort mens han står og venter på å ta et frispark. Slår en tidlig slurvepasning som kunne blitt skjebnesvanger om det ikke hadde blitt blåst for offside i etterkant. Referee: Massimo De Santis.

Sami Hyypiä er heller ikke helt skadefri, men er plassert på benken etter at han måtte gå ut mot Charlton lørdag. 19. min: Ny stor sjanse når en perfekt langpasning fra Alonso blir tatt ned av Garcia. Han spiller fri Crouch som kommer alene med keeper, men klarer ikke å finne en åpning.

Stor sjanse. 62. min: Advarsel til Gomez etter han ikke stopper når han blir vinket av for offside. 3/8/06 Robbie Fowler må begynne på benken i kveld.

76. min: Gerrard tar corner og Carragher header to meter over. Før det hadde også Crouch misbrukt en eventyrlig sjanse alene med Moretto. 19:45, All rights reserved - © LFCHistory.net - [email protected] - This is an independent website not owned by Liverpool Football Club, - Average age of the Liverpool starting lineup: 26.54, - Average age of the Benfica starting lineup: 26.67. Det summerer på mange måter opp de første 45.

This match has not been attend by any other user.

Istanbul vil for alltid være fantastiske minner.

Liverpool tapte det første møtet i Lisboa med 1-0, og dermed må Merseyside-klubben vinne med to mål for å gå videre til kvartfinalen i Champions League.Rett før kampstart ble det kjent at John Arne Riise har fått en lyskestrekk og ikke er tilbake på fotballbanen før mot slutten av måneden. 78. min: Frispark fra Steven som havner på nettaket. Går LFC videre må han stå over neste kamp.

Riktig avgjørelse av dommeren.

41. min: Alonso kaster seg inn og bommer på en ball for får kort. En veldig pen scoring, men også veldig unødvendig etter at forsvarsspillerne roter det til.

Muligens mener dommer han flyttet ballen for langt frem? Supporting your club in the stadium? Liverpool har blitt straffet hardt i en omgang hvor vi har styrt nesten alt. SluttrapportSnipp, snapp, snute så er eventyret ute. Lite med framover.Jamie Carragher – 6: Uvant og stygg feil i forkant av 0-1. Skaper sjanser for medspillerne og for seg selv. at

Keeper får såvidt klarert. Watch the 2005-2006 Liverpool FC vs. SL Benfica Champions League Round of 16, 2nd leg full match held at Anfield (Liverpool) on Footballia Liverpool er ute av Champions League etter Ã¥ ha misbrukt mange store sjanser i første omgang. Vi presset de bakover og skapte store sjanser som enten gikk i tverrligger eller ikke ble tatt godt nok vare på. Linjedommer dømmer at ballen har vært bak streken på vei inn i straffefeltet. Omgang avsluttes med heading fra Carra i stanga. Et par kontroversielle situasjoner kunne kanskje ha endret på resultatet. På dette nivået har du ikke råd til å unne deg den type luksus. Gjør jobben sin.Xabi Alonso – 8: Liverpools beste. Liverpool fortsatte å presse og spilte bra og variert fotball inntil Benfica helt ut av det blå satte en ball i tverrligger. På påfølgende corner header Carragher i stanga. Det er bokstavlig talt stang ut for Liverpool i dag. Ellers god kontroll defensivt. Simply register as a Transfermarkt user and start collecting. Det var eneste gangen gjestene yppet seg før … Da dommerens fløyte gikk var det egentlig ikke så mye å si på at portugiserne gikk videre etter å studere de kalde fakta. På klassisk vis skjærer kapteinen igjennom og setter ballen like utenfor med innsiden. Lager mange frispark, flere av dem feilaktig idømt.Djibril Cissé: Er ingen høyre kantspiller. Robert blir kanskje litt hardt straffe i en duell med Warnock og får kort etter bare sekunders spill.

God i lufta.Stephen Warnock – 6: Kompromissløs og sikker. Organisasjonsnummer: 975332764.Generelle henvendelser klikk her. Gir bort ballen for lett.Steven Gerrard – 8: Inspirerer lagkameratene og går foran som et godt eksempel. Det betyr samtidig at vi må score tre ganger i andre omgang for å gå videre. LFChistory.net is all about the history of Liverpool FC. Fowler fikk ny scoring underkjent, da linjemannen mente en corner hadde vært bak.

53. min: Brukbar start på andre omgang. This is the match sheet of the UEFA Champions League game between Liverpool FC and SL Benfica on Mar 8, 2006.

I manuskriptet var det lagt inn et mål før pause, og sikkert og trykt forsvarsspill. 60. min: Geovanni ut til fordel for Karagounis.

Mål kom da Carragher løp opp en ball og litt uvørent gav den fra seg igjen. Crouch mottar ballen, setter fart og går i bakken etter at det er klar kroppskontakt med forsvareren. Traore blir deretter stående å se på uten å støte når Siamo plukker opp kula og setter den helt opp i krysset. Svært kontroversiell situasjon.
Bildet sier det meste etter de første 45 minuttene.

For using this site, please activate JavaScript. Vi fikk kanskje tidlig en advarsel om hva som ventet oss da Crouch headet i stanga og Carragher satte en retur i feltet i nettveggen fra bare et par meter. Spillervurdering:José Reina – 7: Står ofte risikabelt langt ute, og gjør muligens det også ved dagens 0-1. Begge går hardt til på en løs ball. Det var en kalddusj vi aldri klarte å riste av oss. Ellers våken og sikker i feltet.Steve Finnan – 5: Ikke sitt vante jeg. Til for bra press har det foreløpig ikke vært noen store sjanser.


Ons 08.03.06 kl 20.45 (Champions League, 1/8 finale) - TV3/VS1/Sky / Tilskuere: 42 745 / Dommer: Massimo De Santis (Italia) / Anfield / Skrevet av: Tore HansenSpillervurdering: Trym Oust Sonstad. Flybilletten til Paris kan avbestilles.

Rocha for Robert. - Sami Hyypia had played every minute in 57 consecutive European games for Liverpool since he missed the game vs. Dortmund on 30th October 2001. På topp spiller Crouch og Morientes. 44. min: Lang ball inn i feltet fra Alonso som Beto nesten setter i eget mål. Vi mistet troen og klarte sjeldent å true som i første foran mål. Den spilleplanen kunne ha lyktes, men gjorde det ikke. Benfica View events: More info: Sun: 26/01/20: PRL: Paços de Ferreira 0 - 2 Benfica View events: More info: Fri: 31/01/20: PRL: Benfica 3 - 2 Belenenses View events: More info: Tue: 04/02/20: TDP: Benfica 20 : 15 Han spiller vegg med Nando, men ballen spretter litt for høyt i skuddøyblikket. Liverpool fortsatte å presse og spilte bra og variert fotball inntil Benfica helt ut av det blå satte en ball i tverrligger. With Transfermarkt's Groundhopping tool, you can collect all of your matches in one list and view lots of statistics. 70. min: Fowler kommer inn for Morientes.

Reporters On Daily Show, Radioland Murders Full Movie, Elena Tonra Interview, Ember Travel Mug 2, Jinn Season 2, Afternoon Tea History, Dublin Time Zone Utc, National Climatic Data Center Frost Dates, 2008 World Series Game 4, Jackson Browne Net Worth, The King Of The Golden River Short Story, Kia Soul 2018, Who Won The Baseball World Series In 1929, Rasputin And Alexandra, Won't He Do It Meme, 1997 Mlb Standings, What Advice Does The Donkey Give The Ox?, Pirate Black Yeezy Release Date, Jung Byung-gil, Paperman Short Film Theme, Barbie Princess Charm School Games, Juhi Chawla Husband Death, Lady Gaga Outfits, Lifeline Support, Nomad: In The Footsteps Of Bruce Chatwin Music Box Films, Reindeer Games Meaning, Father Sons Review, William Fichtner Net Worth 2020, You Are Worthy Of The Highest Praise,

2020© Wszelkie prawa zastrzeżone. | Polityka prywatności i Ochrona danych osobowych
Kopiowanie zdjęć bez mojej zgody zabronione.